Friss topikok

Linkblog

2009.11.04. 12:00 Izsi

Tankcsapda - Keverék

Az én medencém nem úszó,
egyszerűen csak Kárpát,
a damil végén az úszó nálam
pontyot lát nem cápát, és a
csajom se gésa, de ha tudnád milyen a nyelve,
éles mint egy kés, ha el van nyelve

Minden reggel újra
indul a hajnali járat
Mindenki álmos látod, mindenki fáradt, de ha,
Eljön végre, a hétvége a házat szét
rúgom és közben szórom a lét
És szerelmes leszek beléd!

Nem vagyok fajtatiszta, csak egy keverék
Dupla nulla, hét, akinek nem elég
Neki a világ a kell,én meg a piát,
keverem, hogyha kell,
nem érdekel!

Reggel a dohány, a kávé,
Ebédre mikrohullám
Este a munkából már hullán indul a harmadik műszak,
a fűszag,a sör meg a haverok
hogy a fenébe ne tudnám,

Aztán újra meg újra indul a járat
Mindenki álmos, mindenki fáradt, de ha
Eljön végre a hétvége a házat
szétrúgom és, szórom a lét
és szerelmes leszek beléd!

Nem vagyok fajtatiszta, csak egy keverék
Dupla nulla, hét, akinek nem elég
Neki a világ kell ,én meg a piát, keverem, hogyha kell
És, ha eljön a kora reggel, és ha téged ez, tényleg érdekel
gyere és, ébredj mellettem!

Az én medencém nem úszó
egyszerűen csak Kárpát
a damil végén az úszó nálam
pontyot lát nem cápát és a
Csajom se gésa, de, olyan nyelve,
Mint egy éles kés, borotvaéles kés!(ja)

Nem vagyok fajtatiszta, csak egy keverék
Dupla nulla, hét, akinek nem elég
Neki a világ a kell ,én meg a piát, keverem, hogyha kell
Nem vagyok fajtatiszta, csak egy keverék
Dupla nulla, hét, akinek nem elég
Neki a világ a kell ,én meg a piát, keverem, nem érdekel!
Nem, nem!

Nem vagyok fajtatiszta, nem vagyok csak, keverék
Neki a világ a kell ,én meg a piát keverem, hogyha kell
és, ha eljön a kora reggel, és ha téged ez, tényleg érdekel
Gyere és, ébredj mellettem!

1 komment

Címkék: ajánló video rock klasszikus dalszöveg tankcsapda


A bejegyzés trackback címe:

https://bolhatojas.blog.hu/api/trackback/id/tr871497850

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Oka 2009.12.13. 19:45:02

Imádom!!!!!!!!!!!!!
süti beállítások módosítása