Friss topikok

Linkblog

2009.11.04. 21:00 Izsi

Tankcsapda - Új nap vár

A hüvelykujjam rég nem mutat az égre
A csizmámról is lekopott már a por
Én hülye, még azt hittem, hogy majdcsak eljön a vége
De ez még mindig ugyanaz az út, ami volt akkor
Mikor a gép a pályát úgy hagyta el
Ahogy kell

A képeidet már széjjeltéptem régen
De ha lehunyom a szemem, én látom magam előtt
Minden mozdulatod, minden emlékem
Én felejtenék, hát adj hozzá erőt!

Azóta is csak jönnek-mennek az évek
És én még mindig ugyanúgy állok a színpadon
És ugyanúgy velem vannak a hangok is meg a fények
És már az sem fáj, ami akkor még fájt nekem nagyon
Mikor a gép a pályát úgy hagyta el
Ahogy egy géphez illik, ahogy egy gépnek kell

R:
Holnap rám új nap virrad
Holnaptól minden más lesz
Vagy ugyanaz mégis,
Én valahogy azt érzem itt bent
Hogy rám egy új nap virrad
És rólam bárhogy döntesz, én csak nézlek majd
És tényleg köszönök mindent
Rám egy új nap virrad
Holnaptól minden más lesz,
Vagy talán ugyanaz mégis,
Én valahogy azt érzem itt bent
Hogy rám egy új nap virrad,
És tudod, bárhogy döntesz, én csak nézlek majd
És tényleg köszönök mindent
Én köszönök mindent
Én tényleg köszönök mindent,
köszönök mindent

Aki bennem él az
Nem egy tiszta elme
Az életéhez nincs elég türelme
A halálához meg még nem elég bátor
De ha eljön érte és szól,
Ő majd elindul magától

Holnap rám új nap vár,
Holnaptól minden más lesz
Vagy ugyanaz mégis,
Én valahogy azt érzem itt bent
Hogy rám egy új nap virrad,
És rólam bárhogy döntesz,
Én csak nézlek majd
És tényleg köszönök mindent
Rám egy új nap virrad,
Holnaptól minden más lesz
Vagy talán ugyanaz mégis,
Én valahogy azt érzem itt bent
Hogy rám egy új nap virrad,
És tudod, bárhogy döntesz,
Én csak nézlek majd

A hüvelykujjam rég nem mutat az égre
A csizmámról is lekopott már a por

1 komment

Címkék: zene ajánló rock klasszikus dalszöveg tankcsapda


A bejegyzés trackback címe:

https://bolhatojas.blog.hu/api/trackback/id/tr211497933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Favale 2009.12.05. 23:11:58

Üdv Idegen!

Ez az egyik kedvencem az új albumról, meg a Nincs fék, nincs félelem... :)

Légy rossz! Vale
süti beállítások módosítása