Friss topikok

Linkblog

2009.11.05. 00:01 Izsi

Tankcsapda - Csak lazán

Az egyik bolond, a másik részeg,
A harmadik valami jehova, vagy mi
Tudja a fene, de félrebeszélnek,
Én nem megyek ma este sehova sem.

Az egekbe fel se, a pokolra el se
A túlvilágon túlra, de ha érdekel,
Hogy mégis hova megy a túra,
Ülj fel hátulra mögém és

R:
Lazán csak kapaszkodj belém,
Tartanod nincs mitől, mer én
Azért vagyok, hogy óvjalak téged
Az életed tengerén.

Az egyik lotyog, a másik néma,
A harmadk valamit mutogat.
Igen, az élet, na meg a halál a téma
És ha te is keresed a kiutat, hát

R:
Lazán csak kapaszkodj belém,
Tartanod nincs mitől, mer én
Azért vagyok, hogy óvjalak téged
Az életed tengerén.

Várj még, valamit mutatok
Már rég meg akartam
Tied a szívem, a szavak, a mondatok,
Arra kérlek halkan téged, hogy

R:
Lazán csak kapaszkodj belém,
Tartanod nincs mitől, mer én
Azért vagyok, hogy óvjalak téged
Az életed tengerén.

Lazán csak kapaszkodj belém,
Tartanod nincs mitől, mer én
Azért vagyok, hogy óvjalak téged
Az életed viharos tengerén.

Kapaszkodj belém!
Kapaszkodj belém!

Várj még, valamit mutatok
Már rég meg akartam
Várj még, valamit mutatok
Már rég meg akartam

Szólj hozzá!

Címkék: zene ajánló video rock klasszikus dalszöveg tankcsapda


A bejegyzés trackback címe:

https://bolhatojas.blog.hu/api/trackback/id/tr161498005

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása