Friss topikok

Linkblog

2010.07.28. 21:51 Izsi

Lord - Engem ne várjatok!

Ha egyszer elmegyek, majd mi marad utánam?
Kopott cipõk, ruhák az ágyon.
Ha egyszer elmegyek, majd megkérditek, mért mentél el?

 

Sietve indulok, de itt hagyom az álmom,
hitem, dalom és minden vágyam.
Lehet, hogy érzem majd a hiányotok, de vissza ne várjatok!

 

Ölel a végtelen, így szabad leszek végleg,
mint a hegyek, a tenger a lélek.
Gondolni titokban majd rátok fogok, de vissza ne várjatok!

 

Refrén:
Ne szólj hozzám, semmit sem felelek, többé nem maradok!
Ne faggass engem, a múlt nem érdekel, engem, engem ne várjatok!
 

Szólj hozzá!

Címkék: zene ajánló video rock klasszikus művészet dalszöveg lord


A bejegyzés trackback címe:

https://bolhatojas.blog.hu/api/trackback/id/tr682183487

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása