Friss topikok

Linkblog

2009.11.04. 10:38 Izsi

Tankcsapda - Mindentől távol

Én nem leszek szolga, nem leszek báb,
Meghalok inkább, de legalább
Az maradok, aki mindig is voltam,
Nem törnek meg se élve, se holtan.
Voltam már jobb időben,
Voltam már jobb helyen.
Teszem a dolgom és neked is
Ugyanúgy tenned kell, hogy jobb legyen.
Mondom.
Engem nem érdekel az eső, a szél,
Ha kell én várok rád egész álló hónap.
Mindenki mindenfélét beszél,
A hírek néha lemészárolnak.
Olyan, mint egy menekülttábor,
Mindentől távol.

R:
Ez egy ócska kocsma, egy mocskos lokál,
A zongoránál hamis a vokál,
A chivas csempész, a cigi ukrán,
Szia kis pimasz, na gyere bukj rám.

Én nem leszek szolga, nem leszek báb,
Meghalok inkább, de legalább
Az maradok, aki mindig is voltam,
Nem törnek meg se élve, se holtan.
Olyan, mint egy menekülttábor,
Mindentől távol.

R:
Ez egy ócska kocsma, egy mocskos lokál,
A zongoránál hamis a vokál,
A chivas csempész, a cigi ukrán,
Szia kis pimasz, na gyere bukj rám.

Ez egy ócska kocsma, egy mocskos lokál,
A zongoránál hamis a vokál,
A chivas csempész, a cigi ukrán,
Szia kis pimasz, na gyere bukj rám.

Ez egy ócska kocsma, egy mocskos lokál,
A zongoránál hamis a vokál,
A chivas a csempész, a cigi ukrán,
Szia kis pimasz, na gyere bukj rám.

Ez egy ócska kocsma, egy mocskos lokál,
A zongoránál hamis a vokál,
A chivas csempész, a cigi ukrán,
Szia kis pimasz, na gyere bukj rám.

Ez egy ócska kocsma, egy mocskos lokál,
A chivas csempész, a cigi ukrán,
Szia kis pimasz, na gyere bukj rám, gyere bukj rám,
Na gyere, na gyere, na gyere kis pimasz

Szólj hozzá!

Címkék: zene ajánló video rock klasszikus dalszöveg tankcsapda


A bejegyzés trackback címe:

https://bolhatojas.blog.hu/api/trackback/id/tr511497907

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása